سندرم نفروتیک با درد و استفراغ معده
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر چه درد و استفراغ معده هستند به عنوان مشترک به عنوان پروتئین و تورم در سندرم نفروتیک نیست، برخی از بیماران از این مشکلات شکایت دارند. سپس، بیماران باید اضطراب برای تسکین درد معده و استفراغ خود باشد.

علت

درد معده است که معمولا به احتباس مایعات در اختلال شکم یا الکترولیت مربوط.

ادم یا تورم رخ می دهد نشت زمانی که فوق العاده آب از رگ های خونی در بافت های بدن. برای بیماران مبتلا به سندرم نفروتیک، از دست دادن پروتئین های سنگین نیز ممکن است وادار و یا بدتر ادم. خیلی اوقات، ادم بدون درد است. با این حال، در موارد شدید، مایع در پشت، بازوها، قفسه سینه یا پایین حفره شکم تجمع می یابد. سپس، آسیت ممکن است رخ دهد به القاء درد شکم یا درد معده.

علاوه بر این، هنگامی که فیلتر در کلیه ها قادر به انجام کار خود را به طور معمول، تعادل الکترولیتی را مختل می شود. این می تواند سلامت دستگاه گوارش تاثیر می گذارد و ممکن است درد معده شود.

استفراغ معمولا با ظاهر درد معده همراه است. علاوه بر علل فوق، استفراغ ممکن است به دلیل اختلال و یا سمت اسید و باز اثرات استروئیدها یا داروهای سرکوب کننده ایمنی.

تشریفات

پس از علل درد و استفراغ معده روشن را، چیزی که بعد از به انجام آن اقدام برای از بین بردن درد و ناراحتی ناشی از بیماران.

اگر آنها به احتباس مایعات نسبت داده، بیماران باید مصرف خود را از سدیم و مایعات و مصرف دیورتیک ها محدود می کند. اگر آنها مشکلات دیگر ایجاد می شود، با دکتر خود که برای تعیین مواد مخدر برای مدیریت علت مستقیم آن مفید هستند مشورت کنید.

اگر چه طب غربی می تواند کمک به تسکین درد و استفراغ بیماران موثر معده، آنها قادر به غلبه بر آنها از ریشه نیست. برای اثرات درمانی بیشتر، بیماران همچنین باید برخی از درمان های سیستمیک مانند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سلول های بنیادی و آلودگی درمان پاک کردن خون را.

شما علاقه مند در مورد این درمان هستند؟ شما می خواهید برای درمان سندرم و عوارض ریشه نفروتیک خود را؟ شما می توانید بپرسید به ما کمک یک پیام به ترک زیر کلیک کنید.

http://enfermedad-renal.com/el-sintrome-nefrotico/1946.html





:: برچسب‌ها: سندرم نفروتیک، درمان سندرم نفروتیک، معده و استفراغ، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: